اخبار و مقالات

مرکز تخصصی آموزش و مشاوره فودنا اولین کارگاه تخصصی را برگزار کرد کارگاه آموزشی با موضوع فرمولاسیون و تقلبات در صنعت شیرینی و شکلات
تاریخ انتشار : 1395/7/25 ساعت 11:13:20



مرکز تخصصی آموزش و مشاوره فودنا اولین کارگاه تخصصی را برگزار کرد
کارگاه آموزشی با موضوع فرمولاسیون و تقلبات در صنعت شیرینی و شکلات

 
۱۴:۲۹ (شنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۵)
اخبار مرتبط
» اولین جلسه و کارگاه آموزشی ویژه رؤسای انجمن های حمایت از حقوق مصرف کنندگان استان گیلان در سال جدید با حضور رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان برگزار شد.
» کارگاه آموزشی کشت و پرورش قارچ های خوراکی در منطقه چترود برگزار شد
» کارگاه آموزشی دو روزه برای مسئولین فنی واحدهای تولیدی انواع قوطی و حلب بهداشتی
به گزارش فودنا، مرکز تخصصی آموزش و مشاوره فودنا با مشارکت انستیتو تحقیقات تغذیه و صنایع غذای کشور(دانشگاه شهید بهشتی)، با برگزاری نخستین کارگاه آموزشی خود با عنوان " فرمولاسیون و تقلبات در صنعت شیرینی و شکلات" رسما آغاز به فعالیت کرد.

به گزارش پایگاه خبری صنایع غذایی ایران، در این کارگاه یک روزه که - دیروز جمعه 16 مهرماه - در محل انستیتو تحقیقات تغذیه ایی و صنایع غذایی کشور تشکیل شده بود، 22 نفر از متخصصین و کارشناسان صنعت شیرینی و شکلات  از جمله نمایندگان و مسئولین فنی شرکت های شکلات سازی حضور داشتند.
شیرین وکیلی، مسئول بخش آموزش فودنا به خبرنگار ما گفت: مهمترین ارزش و دغدغه ی این نهاد کمک به ارتقا سطح سلامت در عرصه صنعت غذای ایران است.  با این نگاه و رویکرد، اهم فعالیت های مرکز تخصصی آموزش و مشاوره فودنا، ایجاد یک تقویم آموزشی- کاربردی سالانه است. این تقویم آموزشی که با مشارکت معتبرترین نهاد های علمی و اجرایی کشور تدوین می شود مهمترین رسالت خود را افزایش سطح آگاهی، دانش، به همراه و با تاکید بر بینش و اخلاق حرفه ایی در صنعت غذای کشور می داند و بسیار مصمم است تا تمامی دوره ها کاربردی طراحی شوند و نه صرفا در حد داده ها و اطلاعات تئوریک و دانشگاهی باقی بمانند.
به گفته مدیر مرکز تخصصی آموزش و مشاوره فودنا، بر اساس نظر سنجی های صورت گرفته و تقاضای شرکت کنندگان در این کارگاه، این نهاد مصصم است تا کارگاه اخیر را به صورت یک دوره مفصل 6 ماهه کارگاهی و کاربردی برنامه ریزی و اجرا نماید.
علاقه مندان جهت ثبت نام در دوره های6 ماهه فرمولاسیون در صنعت شیرینی و شکلات می توانند با مرکز تخصصی آموزش و مشاوره فودنا بعد از ایام تاسوعا و عاشورای حسینی، تماس حاصل فرمایند.